Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hm, tak už tomu rozumím...napsat knížku, napsat o tom, jakou jsem napsala knížku, pověsit to na blog...

0 0
možnosti
AAP

Na pomoc, do nadpisu jste použil Jaroslava, co o Vás řekl...?

Vaše čtvrtá věta v blogu manipuluje? Já osobně si nepřeji, aby po přečtení "nějaké" knihy byla má mysl jiná. "Jiná cesta transformace neexistuje." Lžete! A manipilujete!

...

Poznání Pravdy je krok k sebepoznání a každý člověk žije ve svém světě, ve své Pravdě. Obraz světa, si vytváříme v mysli. Ve své, ne v té Vaší.

Ano, můžete si dělat co chcete, ale Vaše uvědomnění Pravdy, není Pravda má.

Vaše podsouvání a manipulování je transformace, abychom se transformovali do Vašeho scénaře, do Vašeho filmu, pod Vaší režií...? ... Vaši knihu si koupí přesně ten, kdo si ji koupit má. Mysl se po přečtení změní jen lidem, kteří si vytvoří obraz z Vaší mysli a transformují se do Vaší cesty...až budete zúčtovat, nepomůže Vám ani Jaroslav ani Jan Ámos...;-) ... Hezký den Všem...a...lidi, používejme "mozek" aspoň občas :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak já se třeba samozřejmě podle ničí cesty netransformuju, což už zde v diskuzích poznal skoro každý:) Moje cesta je moje cesta, byť třeba lidově nepopulární:) Nicméně na druhou stranu mně strašně baví poznávat pravdy ostatních. Sedm miliard lidí - sedm miliard různých druhů Pravdy:)

1 0
možnosti
PS

„Ochota, a tedy i schopnostporozumět světu, který nás obklopuje, je čím dál menší..." >J.A.Komenský.

Což teprve dnes, v době "moderních" technologií, kdy nedokážeme ani postavit silnici, po které můžeme 50 let bezpečně jezdit. A je toho víc, v čem proti Rakousku-Uhersku zaostáváme, např. nedokážeme ani přistavět třetí kolej mezi Prahou a Kolínem.

Jinak Jaroslav Dušek je světýlko, které nás vede tunelem pusté tmy. Ale bude líp.R^

0 0
možnosti
Foto

Na hlášku o třetí koleji mezi Prahou a Kolínem už jsem od Vás  v jedné diskuzi narazila:) Pamatuji si to proto, že z Kolína pocházím a v současné době tam z Prahy minimálně 3x měsíčně dojíždím:) Vám opravdu ta třetí kolej tak chybí? Já jsem s tímto úsekem spokojená, jezdí tam minimálně 4 spoje během hodiny:) Nač další zásah do krajiny:)

0 0
možnosti
Foto

Je to prostě jen velké zaujetí :))

1 0
možnosti
JZ

Neumíte česky - nepište prosím knihu na žádné téma, nepracujte s nástrojem, který neovládáte.

I z krátkého blogu je poznat, jak zmatená a nesmyslná je Vaše... těžko tu blbost nějak nazvat, asi přesvědčení...? Chvíli mluvíte o vesmírném proudu, o půl věty dál je Božský a pak zase kosmický, jednou je to Proud s velkým P a jednou bez něj. Ani jste si ten svůj výmysl nedokázal pořádně pojmenovat.

Ale vyděláte dost, lidi jsou hloupí.

0 0
možnosti
OK

O19t14o 68K77o17s48t25a

5. 9. 2013 19:33

To je to pravohemysférové myšlení... ;-)

1 0
možnosti
Foto

M23i48l51a97n 96K19a11s10l

5. 9. 2013 18:53

Vy ani nevíte, že za nadpisem se nepíše tečka. Už tím jste mě duševně pozměnil, gratuluju. Rv

2 0
možnosti
Foto

Strašně zajímavý, taky se těším na knihu:)

0 1
možnosti
Foto

Díky. Synchronicity jsou skutečně moc zajímavé.

1 0
možnosti
Foto

R^ těším se na knihu!

0 1
možnosti
Foto

Díky moc! Také se těším :D

0 0
možnosti
FS

Vy si z nás děláte srandu, že jo? Protože takhle šílený nemůže být ani šílenec.:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Tak to by pak bylo vynulováno. :))

0 0
možnosti
Foto

Často píši povídky stylem, že netuším o čem bude další věta.

Myslela jsem, že je to normální

Thu - Hien znám, byla u nás ve spolku, chvíli jsme si povídaly o transu, o meditacích... , napsala jsem o ní článek, moc se jí líbil. Chtěla ho dát na své stránky. Jak to nakonec dopadlo, nevím, ztratila jsem adresu, kterou mi dala.

2 0
možnosti
Foto

:) Je nás víc. Thu-Hien je opravdu silná osobnost. Jsem rád, že ji znáte. To je škoda, e-mail na ní má na stránkách, jen jí ho pošlete.

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 730x
Jsem Vypravěč a svůj příběh dokládám obrázky. Vlastně nejdříve zahlédnu obrázek a pak se mi v mysli postupně obnažuje jeho příběh. Jak ten příběh vyplouvá na povrch, obnažuji se i já sám samotný. Jednou bych chtěl stát na tomto světě úplně nahý. Mám rád med, Koreu a jím hodně banánů. Někdy, když piju čaj, zpomalí se mi dech a v šálku mám celý vesmír. Baví mě stále se rodit znova. Jsem rád, že vás tu zase potkávám. Také mám rád Jih, šedou barvu, a mrkev.

Seznam rubrik