Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Co o mně řekl Jaroslav Dušek a Thu-Hien o mé knize.

Napsal jsem knihu. Jmenuje se Synchronní svět. Je to transformační kniha. To znamená, že vaše mysl bude po jejím přečtení jiná, než předtím. Kniha obsahuje velké množství fotografií, které hovoří holografickým jazykem. Obraz dokáže předat informaci ve více vrstvách, teprve takový vícerozměrný obraz podává skutečnost ve své celistvosti. Zcela zřetelná, nezpochybnitelná shoda takového obrazového záznamu s textem knihy vypíná běžné, lineární myšlení a přelaďuje mozek na pravohemisférové uvažování. Vaše mysl se stává synchronní. Je transformována, má novou schopnost zpracovávat podněty, které přináší Nové vidění. Tato rozšířená, celistvě pracující mysl je již kvantově jiná. Je to Synchromysl. Vstupenka do holografického světa plného zázraků.   

Chtěl bych pozvat co nejvíce lidí do tohoto úžasného synchronního světa. Proto se v současnosti kniha překládá do anglického jazyka. Věřím, že špičkový anglický překlad může být "zlatým standartem" pro převody do dalších jazyků.

Jakýmsi duchovním patronem knihy je Jan Amos Komenský. Zasáhl do Příběhu knihy zásadním způsobem. Po pravdě řečeno, byl to on, kdo celý Příběh spustil. Kvůli jeho obrazu na dvousetkorunové bankovce jsem v roce 2012 prošel celkovou transformací svého života. Ale to už bych prozrazoval děj. Setkal jsem se se svým partnerem duše a chci, abyste věděli, že život s ním, je něco fantastického. Znám jaká k němu vede cesta a že je reálné toho dosáhnout. Mnohokrát jsem musel opustit své veškeré pohodlí a vydat se do Labyrintu světa, abych našel Ráj srdce. Jestli stálo za to všechno opustit a udělat krok do prázdna? Samozřejmě. Jiná cesta transformace neexistuje. Myslíte, že se vaše nějaká životní situace změní tím, že budete čekat na místě až vyhnije? Sorry. Jedině Akce proráží Váš začarovaný bludný kruh. 

 

 Metoda, kterou v knize představuji, by se dala nazvat Orbis Pictus, tedy Svět v obrazech. Zase Komenský. Dokládám v obsáhlé fotodokumentaci, že na povrchu našeho běžného viditelného světa probíhá jakási neviditelná výstava, která obsahuje zcela klíčové informace o našem životním směřování, osudu, poslání. Tvrdím, že je schopná nám dát odpověď na jakoukoliv situaci. Obrovské možnosti uplatnění této metody vidím nejen v každodenním běžném životě, ale ve všech oblastech lidského konání.

 

Co je naprosto klíčové a co zdůrazňuji: Neviditelná výstava je tu pro každého z nás. V každém okamžiku máme všichni možnost, na jakémkoliv místě, čerpat z této nesmírné studnice poznání. Není třeba žádných "duchovních" schopností, jako umění vidět nějaké vnitřní obrazy, provádět vizualizace či dosáhnout nějakého vhledu jakoukoliv meditací. Ne, Synchromysl je skutečně pro každého a pracuje jen s reálnými skutečnými jevy, tady na Zemi, které si můžete osahat. 

Cituji z obálky:

 "Až se všichni naučíme sledovat tep Kosmického proudu, nebude slepých uliček. Vše půjde hladce, s minimálním úsilím. Obchodníci budou vědět s kým provést byznys. Politici jaké rozhodnutí udělat. Muži a ženy s kým strávit určitý čas. Všichni neseni Božským proudem jemných náznaků, doporučení a nápověd. Tato kniha vás učí přímým způsobem, jak do živého vesmírného Proudu vstoupit."

Je typické, jakým způsobem jsem knihu napsal. Opět ukázka: 


"Dostávám se do tranzu. Přichází zrána a trvá do večera. Upadnu do něj na celý červenec. Někdy píšu i přes noc. Když mě navštíví moje sestra a tvrdí, že je u mě po měsíci, jsem v šoku. Příběh se píše sám. Nikdy nevím, jaká bude příští věta. Vlastně z toho mám neustále lehkou závrať. Zkuste psát knihu, a neustále si nebýt vědom příští věty. Zkuste s kamennou tváří hrát šachy, aniž máte možnost myslet na příští tah. Nit se odvíjí stále rychleji, a jednoho dne je špulka prázdná. Lehám si na záda na podlahu a směju se. Právě jsem „napsal“ knihu. V červenci roku 2012." 


Kniha však ještě není dokončena, její Příběh se stále odvíjí, množství práce zbývá na její fotografické části, a  také jsem ještě nezačal s výstavbou doprovodného webu. Termín jsem stanovil na Vánoce 2013. 


V jeden moment se zdálo, že Kniha, která zároveň zachycuje můj osobní životní příběh, je ztracena. Byl jsem tehdy tak spjatý s jejím osudem, že se tento okamžik stal nejtěžším okamžikem mého života. Byl jsem také ztracený. 


Hledal jsem odpověď. Má otázka v kostele Sv. Šimona a Judy zněla: 


"Vesmír mě spojil a pak zase rozpojil s jednou dívkou. Jaký byl účel našeho setkání? A co Kniha, kterou jsem o našem setkání napsal?"


Odpovědi Jaroslava Duška a známé americké učitelky Thu-Hien najdete od první minuty záznamu tady:


 http://www.cestyksobe.cz/kostel-sv.-simona-a-judy-2.-dil-ad1840/

 

Autor: Kamil Novotný | čtvrtek 5.9.2013 16:44 | karma článku: 7,95 | přečteno: 1264x
  • Další články autora

Kamil Novotný

Co se stalo v Klíčové ulici a proč je to pro Vás klíčová informace

Míjel jsem dva asi šestileté kluky. Byli zapření do kol a chystali se vyrazit vpřed. Jejich oči plály vzrušením. Byl to závod. Kdo z koho. Zaslechl jsem, jak jeden z nich vzkřikl: "Vsadíme se, kdo tam bude první!" V ten moment jsem je minul, ohlédl se a spatřil tu věc. Tvář jednoho z nich, která hořela nadšením se najednou počala měnit. Ten plamen pohasl. Kluk lehce sklopil hlavu, ochably mu svaly a celé tělo lehce pokleslo k zemi. Ztrácel nadšení, něco v jeho mysli pracovalo proti němu a oslabovalo ho. Nakonec jsem ho slyšel pomalu vyslovit: "Já nevim, co by tomu řekly naše mámy?" Řekl to zvláštním hlasem, jako by ani nebyl jeho, jakoby sám nevěřil tomu, co říká. Druhý kluk ale sevřel pevněji řidítka, zadíval se odhodlaně vpřed a začal odpočítávat: "Tři, dva, jedna, teď!" Vyrazili stejně a zuřivě šlapali do pedálů. Prohnali se kolem a bylo to vyrovnané. Jenže pak začal jeden z nich ztrácet, byl to ten, kdo na kole "vezl" ještě mámu. Vlastně byl silnější a když trochu zabral, hned toho druhého kluka dostihl. Ale nemohl ho předstihnout. Nešlo mu ujet. Byl z toho celý zmatený. Nakonec od půlky závodu ztrácel. V závěru si jakoby znovu uvědomil, že má na víc, několikrát prudce zabral a dotáhl se na toho prvního. Prohrál ani ne o půl kola. Jsem za minutku u nich, na konci chodníku u bytovky. "Vyhrál jsem!" křičí vítěz a mává radostně pěstí. Má pravdu, viděli jsme to všichni tři. Ale co se nestalo, ten kluk, co byl druhý, řekl: "Viděls, já jsem tam měl taky už kolo, vyhráli jsme každý napůl, jo?"

25.9.2013 v 18:49 | Karma: 8,05 | Přečteno: 656x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Bod zlomu

Jel jsem na seminář Bod zlomu a pousmíval se nad emaily tipu: "Krásný den, již tuto sobotu a neděli proběhne Váš BOD ZLOMU!" Chytře vybraný název, říkal jsem si. Seminář se konal za rohem, kde bydlím. Většinou po Praze putuji třeba i hodinu dopravou, není to skutečná synchronicita, ale princip, že se věcí dějí snadno, jaksi sami od sebe, s minimálním úsilím, tato skutečnost splňuje. A tak jsem vyšel z domu a na druhém konci ulice vstoupil zase dovnitř. Ocitl jsem se přímo ve svém Bodě zlomu.

26.6.2013 v 12:54 | Karma: 10,75 | Přečteno: 995x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Jak jsem zase nedošel do Santiaga

Měl jsem přesně stanovený plán. 28.4. 2013 vyrazit do Santiaga de Compostela. Start v portugalském Portu. Místo toho jsem se stal nejlepší kartářkou na světě. Semlelo se to docela nenápadně. Ani nevím, proč jsem se rozhodl deset dní před cestou vytáhnout kartu. Nedělám to často. Asi nějaké vnitřní pnutí. Jenže ouha. Sdělení na kartě vyvolalo proces, který skončil rozhodnutím cestu odložit na jiný, zatím neurčený čas. Na kartě stálo, že je na čase opustit pocit viny a odpustit si. Hned jsem věděl o čem je řeč. I když jsem o tom do okamžiku vytažení karty nic netušil. Ale ten pocit se náhle uvolnil a vyplaval na povrch mého vědomí. Je to jednoduché. Loni jsem si na této pouti zlomil nohu a cestu nedokončil. Aniž bych to tušil, uložil jsem si tuto příhodu jako své selhání a toužil to napravit. Stát se zase "dobrým." Jakmile jsem si uvědomil podstatu této "pravé" motivace, ztrácel jsem tah a 24h po vytažení karty jsem cestu stornoval.

14.6.2013 v 18:59 | Karma: 8,91 | Přečteno: 449x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

O tom, co vaše duše tuší, ale vy to nechcete udělat.

Stalo se to ke konci března. Kráčeli jsme pod šedou, beztvarou oblohou, když se nečekaně rozčíslo nebe a dopadly na nás ostré sluneční paprsky. Zalilo nás světlo a v tom se na zemi objevilo něco, čeho jsme se ulekli. Tahle zima byla dlouhá a tak ten předmět, co před námi ležel, pohyboval se a byl naší součástí, působil jako zjevení. Byl to náš stín.

5.6.2013 v 16:41 | Karma: 11,36 | Přečteno: 900x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Jak jsem prožil, že změna je možná. V osmatřiceti.

Synchronicita mě přivedla k divadlu Forum. Váhal jsem, když mě přítel pozval na víkendový seminář, není to můj obor. Přihlásil jsem se, ale nebyl si jistý, zda tuto zkušenost opravdu potřebuji. Jenže asi za dva týdny jsem se v úplně jiném městě zcela nezávisle seznámil s lektorkou tohoto semináře. Dílna ještě neproběhla, ale "byl jsem přiveden" k osobě se kterou jsem se měl potkat až o měsíc později. Od toho okamžiku jsem věděl, že jsem na správné cestě. To, co se na ní odehrálo, předčilo veškerá má očekávání. Nešlo o nic menšího než o to, jak přestat být loutkou svého domnělého, obvyklého "osudu" a vkročit do úplně nového, prosluněného prostoru...

14.5.2013 v 17:42 | Karma: 8,81 | Přečteno: 674x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 730x
Jsem Vypravěč a svůj příběh dokládám obrázky. Vlastně nejdříve zahlédnu obrázek a pak se mi v mysli postupně obnažuje jeho příběh. Jak ten příběh vyplouvá na povrch, obnažuji se i já sám samotný. Jednou bych chtěl stát na tomto světě úplně nahý. Mám rád med, Koreu a jím hodně banánů. Někdy, když piju čaj, zpomalí se mi dech a v šálku mám celý vesmír. Baví mě stále se rodit znova. Jsem rád, že vás tu zase potkávám. Také mám rád Jih, šedou barvu, a mrkev.

Seznam rubrik