Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Plankton pro vaši duši

Fajn, místo objevování duše a těla jedné dívky ležím v nemocnici a v noze mám čtyři hřebíky. Pardon, tak se tomu tady nesmí říkat. V papírech mám ty hřeby nazvané jako kovové části. To je ta zdejší diplomacie. Taky tu nikdo neumírá, můžete tak akorát exitovat. 

Pravda je taková, že synchronicita je jev, který zcela může změnit chápání celého našeho světa. Je schopna proměnit uvažování lidstva takovým způsobem, že následek bude nedozírný. Půjde o kvantový skok v evoluci lidského vědomí.

Děje se to právě teď.

Otevřete se. Mluvte o tom. Nestyďte se.

Ano, vaše zážitky budou spoustě lidí připadat jednoduše bláznivé. Klasická psychiatrie neuznává možnost existence takových prožitků a označuje je za psychotické. To se právě teď mění.

Poslední se stávají prvními.

Jak to? Inu, bez rozvinuté pravé mozkové hemisféry se v novém světě neobejdete. Bez tvořivosti jste namydlení. Nápady, vize, inspirace jsou v současnosti tou nejcennější komoditou. Ostatně éra korporátního kapitalismu pomalu končí. Už není třeba stejnoměrných, školou vysoustružených, poslušných koleček do soukolí hiearchicky řízené firmy. Ne, náskok získáte jen originalitou.

Buďte sví.

Jak známo, všechny největší vědecké objevy a umělecká díla jsou jen a jen výsledkem tvořivosti. Alarmující je, že když vstupuje dítě do první třídy, jeho vrozená tvořivost je na 95%, vysokou školu pak opouští jen s 13 - 20%. Jenom "objevit" téma na diplomku dalo zabrat, že?

Přesto by bylo dobré, dostat tak "pravohemisférou kauzu" i do hledáčku vědců na poli vědomí, tedy psychiatrů.. Potíž je v tom, že se s ní hůře v akademickém světě zachází. Ano, opět Klaus vs Havel. Otevřenost ke vnímání tohoto fenomenu je přeci jen většině vědců z podstaty jejich přísně logického myšlení omezena. Americký psychiatr Bernard D. Beitman M.D. však soudí, že asi jedna třetina americké populace má v současnosti otevřenou mysl tak, že synchronicita je již běžnou součástí jejich života. A to není vůbec málo, zdá se, že brzo dojde (třeba právě dnes) k vyrovnání sil a přeměně paradigmatu. Zkontrolujte si, zda i vy jste již IN, mohli byste totiž začít v životě zaostávat za vědomější, šťastnější a úspěšnější většinou. 

Tato čísla se mohou u jednotlivých národů výrazně lišit. Ty přírodnější z nich budou vpředu, vzpomínáte na film Nádherná zelená? Tam došlo ihned ke komunikaci mezi vzdálenými lidmi, nikoliv jen tak wireless, tedy bezdrátově, nýbrž skutečně wireless, totiž přímým přenosem z mysli do mysli. 

http://www.youtube.com/watch?v=qZ2qe42ZQNM
Beitman publikoval Manifest studií náhody v předních vědeckých časopisech. Pozornost akademické obce vyvolala diskuzi, která by mohla jednou vyústit k vytvoření vědecké teorie fungování synchronicity. 

 

Než se toto podaří, můžeme si prožít svůj vlastní kvantový skok ve své mysli a to tady a teď. Uvolněte se, prosím. Jedeme si pro synchronicitu, byť v její nejjednodušší formě. Ta opravdu začíná jen v rovině statisticky nepravděpodobné shody náhod. Tedy pro nás, pro jejich aktéry měla hodnotu života a smrti. Pozorujte při čtení vaši mysl, dopad na ni může dosáhnout biblických rozměrů. 

 

Allen Falby je dopravní strážník na dálnici v Texasu. Jednou v noci ve službě má těžkou havárii na motorce, praskne mu hlavní tepna na noze. Leží na silnici pod těžkým motocyklem, za několik okamžiků vykrvácí k smrti. Naštěstí ho nalézá muž jménem Alfred Smith, ováže mu ránu škrtidlem a lékaři mu sdělují, že mu tímto zachránil život. Falby strávil mnoho měsíců v nemocnici, prodělal několik operací, ale nakonec se dokázal vrátit zpět. O pět let později je znovu ve službě, a dostává jedno z rutinních hlášení o nehodě. Nachází zde muže uvízlého v rozbitém autě a s proříznutou tepnou na noze. Falby mu zastavuje škrdidlem krvácení a zachraňuje ho. Teprve pak zjistí, že to je Alfred Smith! Tedy muž, který mu před pěti roky stejným způsobem zachránil život.

 

http://news.google.com/newspapers?nid=950&dat=19830513&id=M7laAAAAIBAJ&sjid=KFkDAAAAIBAJ&pg=5543,2923896

Myslím, že je to dobré učivo pro základní školu. I ve věznicích, kde se jen čeká, až se "klient" jaksi sám od sebe napraví vězněním by takový příklad vyvolal slušnou odezvu. Nikde žádný chlapík s biblí. Suchý, čistý synchronistický fakt. Aby bylo jasné, pro mě je bible dobrým zdrojem, chci jen upozornit na nepopiratelnou výhodu charakteru synchronicit. Je zcela nenáboženský. Žádná duchovní tradice si ho nemůže přivlastnit. V jeho jménu nebyl a ani nemůže být spáchán žádný zločin. Pracuje jen s fakty, skutečnými událostmi.

 

Jasně, klid, myslím i na vás, skeptičtější. Byla to jen náhoda. Prostě jsem jen blbě došlápl na schod. Není v tom nic psychosomatického. Nesouvisí to vůbec s ničím. Samozřejmě je ta událost naprosto izolovaná od mého života, od veškerého mého konání a cítění. Všechno je přece ryze oddělené a nikterak spolu nesouvisí. Haha, to by také někdo mohl tvrdit, že nějaký mrňavý plankton má vliv na můj život tady? Prosím vás, to je tak daleko, to je přece úplně cizí jev, nepatří nijak do mého světa.

Budu končit, mám strašný hlad. 

Autor: Kamil Novotný | úterý 12.3.2013 17:49 | karma článku: 7,16 | přečteno: 332x
  • Další články autora

Kamil Novotný

Co se stalo v Klíčové ulici a proč je to pro Vás klíčová informace

Míjel jsem dva asi šestileté kluky. Byli zapření do kol a chystali se vyrazit vpřed. Jejich oči plály vzrušením. Byl to závod. Kdo z koho. Zaslechl jsem, jak jeden z nich vzkřikl: "Vsadíme se, kdo tam bude první!" V ten moment jsem je minul, ohlédl se a spatřil tu věc. Tvář jednoho z nich, která hořela nadšením se najednou počala měnit. Ten plamen pohasl. Kluk lehce sklopil hlavu, ochably mu svaly a celé tělo lehce pokleslo k zemi. Ztrácel nadšení, něco v jeho mysli pracovalo proti němu a oslabovalo ho. Nakonec jsem ho slyšel pomalu vyslovit: "Já nevim, co by tomu řekly naše mámy?" Řekl to zvláštním hlasem, jako by ani nebyl jeho, jakoby sám nevěřil tomu, co říká. Druhý kluk ale sevřel pevněji řidítka, zadíval se odhodlaně vpřed a začal odpočítávat: "Tři, dva, jedna, teď!" Vyrazili stejně a zuřivě šlapali do pedálů. Prohnali se kolem a bylo to vyrovnané. Jenže pak začal jeden z nich ztrácet, byl to ten, kdo na kole "vezl" ještě mámu. Vlastně byl silnější a když trochu zabral, hned toho druhého kluka dostihl. Ale nemohl ho předstihnout. Nešlo mu ujet. Byl z toho celý zmatený. Nakonec od půlky závodu ztrácel. V závěru si jakoby znovu uvědomil, že má na víc, několikrát prudce zabral a dotáhl se na toho prvního. Prohrál ani ne o půl kola. Jsem za minutku u nich, na konci chodníku u bytovky. "Vyhrál jsem!" křičí vítěz a mává radostně pěstí. Má pravdu, viděli jsme to všichni tři. Ale co se nestalo, ten kluk, co byl druhý, řekl: "Viděls, já jsem tam měl taky už kolo, vyhráli jsme každý napůl, jo?"

25.9.2013 v 18:49 | Karma: 8,05 | Přečteno: 656x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Co o mně řekl Jaroslav Dušek a Thu-Hien o mé knize.

Napsal jsem knihu. Jmenuje se Synchronní svět. Je to transformační kniha. To znamená, že vaše mysl bude po jejím přečtení jiná, než předtím. Kniha obsahuje velké množství fotografií, které hovoří holografickým jazykem. Obraz dokáže předat informaci ve více vrstvách, teprve takový vícerozměrný obraz podává skutečnost ve své celistvosti. Zcela zřetelná, nezpochybnitelná shoda takového obrazového záznamu s textem knihy vypíná běžné, lineární myšlení a přelaďuje mozek na pravohemisférové uvažování. Vaše mysl se stává synchronní. Je transformována, má novou schopnost zpracovávat podněty, které přináší Nové vidění. Tato rozšířená, celistvě pracující mysl je již kvantově jiná. Je to Synchromysl. Vstupenka do holografického světa plného zázraků.

5.9.2013 v 16:44 | Karma: 7,95 | Přečteno: 1264x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Bod zlomu

Jel jsem na seminář Bod zlomu a pousmíval se nad emaily tipu: "Krásný den, již tuto sobotu a neděli proběhne Váš BOD ZLOMU!" Chytře vybraný název, říkal jsem si. Seminář se konal za rohem, kde bydlím. Většinou po Praze putuji třeba i hodinu dopravou, není to skutečná synchronicita, ale princip, že se věcí dějí snadno, jaksi sami od sebe, s minimálním úsilím, tato skutečnost splňuje. A tak jsem vyšel z domu a na druhém konci ulice vstoupil zase dovnitř. Ocitl jsem se přímo ve svém Bodě zlomu.

26.6.2013 v 12:54 | Karma: 10,75 | Přečteno: 994x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Jak jsem zase nedošel do Santiaga

Měl jsem přesně stanovený plán. 28.4. 2013 vyrazit do Santiaga de Compostela. Start v portugalském Portu. Místo toho jsem se stal nejlepší kartářkou na světě. Semlelo se to docela nenápadně. Ani nevím, proč jsem se rozhodl deset dní před cestou vytáhnout kartu. Nedělám to často. Asi nějaké vnitřní pnutí. Jenže ouha. Sdělení na kartě vyvolalo proces, který skončil rozhodnutím cestu odložit na jiný, zatím neurčený čas. Na kartě stálo, že je na čase opustit pocit viny a odpustit si. Hned jsem věděl o čem je řeč. I když jsem o tom do okamžiku vytažení karty nic netušil. Ale ten pocit se náhle uvolnil a vyplaval na povrch mého vědomí. Je to jednoduché. Loni jsem si na této pouti zlomil nohu a cestu nedokončil. Aniž bych to tušil, uložil jsem si tuto příhodu jako své selhání a toužil to napravit. Stát se zase "dobrým." Jakmile jsem si uvědomil podstatu této "pravé" motivace, ztrácel jsem tah a 24h po vytažení karty jsem cestu stornoval.

14.6.2013 v 18:59 | Karma: 8,91 | Přečteno: 448x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

O tom, co vaše duše tuší, ale vy to nechcete udělat.

Stalo se to ke konci března. Kráčeli jsme pod šedou, beztvarou oblohou, když se nečekaně rozčíslo nebe a dopadly na nás ostré sluneční paprsky. Zalilo nás světlo a v tom se na zemi objevilo něco, čeho jsme se ulekli. Tahle zima byla dlouhá a tak ten předmět, co před námi ležel, pohyboval se a byl naší součástí, působil jako zjevení. Byl to náš stín.

5.6.2013 v 16:41 | Karma: 11,36 | Přečteno: 900x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Jak jsem prožil, že změna je možná. V osmatřiceti.

Synchronicita mě přivedla k divadlu Forum. Váhal jsem, když mě přítel pozval na víkendový seminář, není to můj obor. Přihlásil jsem se, ale nebyl si jistý, zda tuto zkušenost opravdu potřebuji. Jenže asi za dva týdny jsem se v úplně jiném městě zcela nezávisle seznámil s lektorkou tohoto semináře. Dílna ještě neproběhla, ale "byl jsem přiveden" k osobě se kterou jsem se měl potkat až o měsíc později. Od toho okamžiku jsem věděl, že jsem na správné cestě. To, co se na ní odehrálo, předčilo veškerá má očekávání. Nešlo o nic menšího než o to, jak přestat být loutkou svého domnělého, obvyklého "osudu" a vkročit do úplně nového, prosluněného prostoru...

14.5.2013 v 17:42 | Karma: 8,81 | Přečteno: 674x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Jak jsem nedošel do Santiaga

Loni jsem nedošel do Santiaga de Compostela, smůla. Ale znáte to. Co nedokončíte, zůstane ve vašem životě nedokončené. A tak se letos zjara vydám znovu na Cestu. Budu ještě trochu kulhat, možná to ani nedojdu. Ale touha je veliká. Změnou prostředí se také proberou obě mozkové hemisféry z letargie. Vždy, když uděláme něco jinak, než jsme zvyklí, změníme prostředí, náš mozek ožije, vytvoří nová spojení mezi synapsemi a vlastně dojde k jeho přesíťování. Celoživotní schopnost našeho mozku se měnit se jmenuje neuroplasticita. Sorry, ale je to tak. Vašim výmluvám, že se nemůžete změnit, je konec.

12.4.2013 v 20:40 | Karma: 9,76 | Přečteno: 560x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Láska jako plankton

Všichni jsme hladoví, planktonu pro duši je málo a tak ji plníme pomíjivými věcmi. A ono to funguje! Pokaždé se nám dostane přesně dávkovaného pomíjivého štěstí. Bezvadným planktonem, který zaplní duši až po okraj, je láska. Zamilujte se do sebe! Nikdo jiný to za vás neudělá. A jako odměna pak může přijít partner vaší duše. Paradoxně to na začátku nemusí být nějaká velká láska. Už nemáte takovou potřebu milovat někoho mimo sebe. Prostě je tu teď ten druhý, a když není, nevadí. Vaše láska totiž zůstává dál s vámi.

19.3.2013 v 19:16 | Karma: 8,31 | Přečteno: 354x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Renaultem do Austrálie? Nesmysl.

Takže situace je jasná. Došel jsem pěšky za deset dní z mysu sv. Vincenta na jihu Portugalska do Lisabonu a za okamžik se uvidím se svou milou. Těch deset dní na cestě bylo nádherných, barevných, živých jako jarní bystřina. Šel jsem sám a spal v písečných dunách. Oceán byl má přikrývka. Nerozchodil jsem platební kartu, jedl jsem rybičky a chleba, pak pomeranče a blumy u cesty. Jestli jsem zažil někdy větší pocit svobody a očekávání? Ne. K tomu je potřeba dosud nepoznaná Láska a porce bláznovství. Obojím jsem byl přímo zpitý.

5.3.2013 v 17:50 | Karma: 5,51 | Přečteno: 318x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Love Story

Loni jsem se zamiloval. Počkat. Loni jsem se bláznivě zamiloval. Zpět. Loni jsem totálně ztratil hlavu a zažil takovou Lásku, že jsem málem umřel. Lepší. Jel jsem do Bukurešti, uviděl tam jednu dívku a byl konec. Bože, ale ta síla! Jo, zapomněl jsem, doma v Čechách jsem měl byt a snoubenku. Slyšeli jste někdy výraz Anan Cara? Znamená to partner duše.

26.2.2013 v 10:09 | Karma: 10,58 | Přečteno: 707x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Velikost mého přirození a vaší intuice

Dnes se podíváme na velikost mého penisu a vaší intuice. To první je důležité pro mě a to druhé pro vás. Začneme vámi.

19.2.2013 v 16:57 | Karma: 11,79 | Přečteno: 1161x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Skutečný konec světa v roce 2012

Povím vám svůj příběh. Není nic jednoduššího než vyprávět příběh, který jsme sami zažili. Bude vám připadat neuvěřitelný. To proto, že se opravdu stal. Není to žádná pohádka. Fantazie vždy bude kulhat za nevyčerpatelnou studnicí života.

12.2.2013 v 18:53 | Karma: 16,50 | Přečteno: 1130x | Diskuse| Osobní
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 730x
Jsem Vypravěč a svůj příběh dokládám obrázky. Vlastně nejdříve zahlédnu obrázek a pak se mi v mysli postupně obnažuje jeho příběh. Jak ten příběh vyplouvá na povrch, obnažuji se i já sám samotný. Jednou bych chtěl stát na tomto světě úplně nahý. Mám rád med, Koreu a jím hodně banánů. Někdy, když piju čaj, zpomalí se mi dech a v šálku mám celý vesmír. Baví mě stále se rodit znova. Jsem rád, že vás tu zase potkávám. Také mám rád Jih, šedou barvu, a mrkev.

Seznam rubrik