Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Velikost mého přirození a vaší intuice

Dnes se podíváme na velikost mého penisu a vaší intuice. To první je důležité pro mě a to druhé pro vás. Začneme vámi.

Jak jistě víte určitými podněty lze stimulovat jakoukoliv oblast, která nás zajímá. Dotyčná oblast pak mohutní, nabývá na objemu, je zkrátka silnější. Například, kdo se chce naučit nějaký jiný, než rodný jazyk, vyhledá podněty jako sledování filmů v původním znění a učení slovíček. Vyvrcholení pak musí zákonitě přijít. Dorozumíte se! Ale jak se dorozumět v jazyce intuice? Přitom je to řeč, se kterou se domluvíte všude a která vás naučí porozumět i tomu poslednímu člověku, se kterým jste se dosud nedomluvili. Totiž sami se sebou.


Jediný skutečně světový jazyk. Naše pravá rodná řeč.


Jak rosteme, jsou nám ukazovány všechny věci kolem nás a jsou označovány zvukem, dohodnutým symbolem. „Tužka,“ řekne máma a my pak celý život používáme toto označení pro takový předmět. Když pak čteme nějaký text, funguje to naopak. Nejdříve naše mysl přijme symbol, slovo a až poté se v naší hlavě objeví představa tužky. A stejným způsobem se učíme rozumět universální řeči světa. Není to nic jiného, než umění zacházení se symboly. (Symbolon, řecky = znamení.) 


Abychom mohli vstoupit do procesu znovuzískání té jediné pravé řeči, potřebujeme stimulovat naši oblast intuice. Malý test. Sepněte ruce. Podívejte se na pozici palců.


Palec pravé ruky skončil vespod? Výborně, blog vás bude bavit, a snadněji proniknete ke zdroji světového jazyka. Preferujete pravou hemisféru.


Palec pravé ruky skončil nahoře? Fantastické! Vy budete mít z blogu obrovský užitek, někdy se sice budete malinko cukat, ale zvládnete to. Častěji používáte levou hemisféru.

 

Co je důležité, toto rozdělení nic nevypovídá o lidské kvalitě vašeho nitra. Je možné být intuitivním grázlem. Ukazuje jen, kterou mozkovou hemisféru máte dominantnější. A cílem je střed. Tedy rovnovážně pracující hemisféry. Nenechte se zmást barevností obrázku. Jakoby na pravé straně bylo více muziky, že? Ale tak to není. Naučte se milovat a používat obě vaše hemisféry. Klause i Havla.


 

Tento test je jen orientační, pokud chcete, přesnější výsledky získáte zde:

http://www.volny.cz/homeopatie/testy/hemisfera.htm

Je pravda, že v současnosti je běžnější používat častěji levou část. Spíše by se dalo říci, že tento způsob myšlení s převahou vládne tomuto světu. A to je ten Babylon. Všichni zde hovoříme spoustou jazyků, které jsme se poctivě naučili pomocí levé hemisféry, ale chybí nám ten základní, sjednocující jazyk. Je to všeobjímající, holistická řeč, schopnost porozumět dění okolo nás takovým způsobem, že naše vědomí podnikne přímo kosmickou expanzi.


A tím jsme zpět u mého penisu. Love Story. Myslíte si, že existuje láska, která zboří veškeré vaše představy o tomto citu? Myslím, úplně. Nenechá tam nic, prostě to celé zboří. Kámen nezůstane na kameni. Nemyslím jenom tu chemickou reakci. Mluvím tu o spojení těla, srdce a duše. Intuitivně cítíte, že ano? Správně. A máte štěstí, ve skutečnosti nebudu psát o ničem jiném. Jasně červená niť v každém slově.


Mějte se rádi.

Autor: Kamil Novotný | úterý 19.2.2013 16:57 | karma článku: 11,79 | přečteno: 1161x
  • Další články autora

Kamil Novotný

Co se stalo v Klíčové ulici a proč je to pro Vás klíčová informace

Míjel jsem dva asi šestileté kluky. Byli zapření do kol a chystali se vyrazit vpřed. Jejich oči plály vzrušením. Byl to závod. Kdo z koho. Zaslechl jsem, jak jeden z nich vzkřikl: "Vsadíme se, kdo tam bude první!" V ten moment jsem je minul, ohlédl se a spatřil tu věc. Tvář jednoho z nich, která hořela nadšením se najednou počala měnit. Ten plamen pohasl. Kluk lehce sklopil hlavu, ochably mu svaly a celé tělo lehce pokleslo k zemi. Ztrácel nadšení, něco v jeho mysli pracovalo proti němu a oslabovalo ho. Nakonec jsem ho slyšel pomalu vyslovit: "Já nevim, co by tomu řekly naše mámy?" Řekl to zvláštním hlasem, jako by ani nebyl jeho, jakoby sám nevěřil tomu, co říká. Druhý kluk ale sevřel pevněji řidítka, zadíval se odhodlaně vpřed a začal odpočítávat: "Tři, dva, jedna, teď!" Vyrazili stejně a zuřivě šlapali do pedálů. Prohnali se kolem a bylo to vyrovnané. Jenže pak začal jeden z nich ztrácet, byl to ten, kdo na kole "vezl" ještě mámu. Vlastně byl silnější a když trochu zabral, hned toho druhého kluka dostihl. Ale nemohl ho předstihnout. Nešlo mu ujet. Byl z toho celý zmatený. Nakonec od půlky závodu ztrácel. V závěru si jakoby znovu uvědomil, že má na víc, několikrát prudce zabral a dotáhl se na toho prvního. Prohrál ani ne o půl kola. Jsem za minutku u nich, na konci chodníku u bytovky. "Vyhrál jsem!" křičí vítěz a mává radostně pěstí. Má pravdu, viděli jsme to všichni tři. Ale co se nestalo, ten kluk, co byl druhý, řekl: "Viděls, já jsem tam měl taky už kolo, vyhráli jsme každý napůl, jo?"

25.9.2013 v 18:49 | Karma: 8,05 | Přečteno: 656x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Co o mně řekl Jaroslav Dušek a Thu-Hien o mé knize.

Napsal jsem knihu. Jmenuje se Synchronní svět. Je to transformační kniha. To znamená, že vaše mysl bude po jejím přečtení jiná, než předtím. Kniha obsahuje velké množství fotografií, které hovoří holografickým jazykem. Obraz dokáže předat informaci ve více vrstvách, teprve takový vícerozměrný obraz podává skutečnost ve své celistvosti. Zcela zřetelná, nezpochybnitelná shoda takového obrazového záznamu s textem knihy vypíná běžné, lineární myšlení a přelaďuje mozek na pravohemisférové uvažování. Vaše mysl se stává synchronní. Je transformována, má novou schopnost zpracovávat podněty, které přináší Nové vidění. Tato rozšířená, celistvě pracující mysl je již kvantově jiná. Je to Synchromysl. Vstupenka do holografického světa plného zázraků.

5.9.2013 v 16:44 | Karma: 7,95 | Přečteno: 1264x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Bod zlomu

Jel jsem na seminář Bod zlomu a pousmíval se nad emaily tipu: "Krásný den, již tuto sobotu a neděli proběhne Váš BOD ZLOMU!" Chytře vybraný název, říkal jsem si. Seminář se konal za rohem, kde bydlím. Většinou po Praze putuji třeba i hodinu dopravou, není to skutečná synchronicita, ale princip, že se věcí dějí snadno, jaksi sami od sebe, s minimálním úsilím, tato skutečnost splňuje. A tak jsem vyšel z domu a na druhém konci ulice vstoupil zase dovnitř. Ocitl jsem se přímo ve svém Bodě zlomu.

26.6.2013 v 12:54 | Karma: 10,75 | Přečteno: 995x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

Jak jsem zase nedošel do Santiaga

Měl jsem přesně stanovený plán. 28.4. 2013 vyrazit do Santiaga de Compostela. Start v portugalském Portu. Místo toho jsem se stal nejlepší kartářkou na světě. Semlelo se to docela nenápadně. Ani nevím, proč jsem se rozhodl deset dní před cestou vytáhnout kartu. Nedělám to často. Asi nějaké vnitřní pnutí. Jenže ouha. Sdělení na kartě vyvolalo proces, který skončil rozhodnutím cestu odložit na jiný, zatím neurčený čas. Na kartě stálo, že je na čase opustit pocit viny a odpustit si. Hned jsem věděl o čem je řeč. I když jsem o tom do okamžiku vytažení karty nic netušil. Ale ten pocit se náhle uvolnil a vyplaval na povrch mého vědomí. Je to jednoduché. Loni jsem si na této pouti zlomil nohu a cestu nedokončil. Aniž bych to tušil, uložil jsem si tuto příhodu jako své selhání a toužil to napravit. Stát se zase "dobrým." Jakmile jsem si uvědomil podstatu této "pravé" motivace, ztrácel jsem tah a 24h po vytažení karty jsem cestu stornoval.

14.6.2013 v 18:59 | Karma: 8,91 | Přečteno: 449x | Diskuse| Ostatní

Kamil Novotný

O tom, co vaše duše tuší, ale vy to nechcete udělat.

Stalo se to ke konci března. Kráčeli jsme pod šedou, beztvarou oblohou, když se nečekaně rozčíslo nebe a dopadly na nás ostré sluneční paprsky. Zalilo nás světlo a v tom se na zemi objevilo něco, čeho jsme se ulekli. Tahle zima byla dlouhá a tak ten předmět, co před námi ležel, pohyboval se a byl naší součástí, působil jako zjevení. Byl to náš stín.

5.6.2013 v 16:41 | Karma: 11,36 | Přečteno: 900x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 730x
Jsem Vypravěč a svůj příběh dokládám obrázky. Vlastně nejdříve zahlédnu obrázek a pak se mi v mysli postupně obnažuje jeho příběh. Jak ten příběh vyplouvá na povrch, obnažuji se i já sám samotný. Jednou bych chtěl stát na tomto světě úplně nahý. Mám rád med, Koreu a jím hodně banánů. Někdy, když piju čaj, zpomalí se mi dech a v šálku mám celý vesmír. Baví mě stále se rodit znova. Jsem rád, že vás tu zase potkávám. Také mám rád Jih, šedou barvu, a mrkev.

Seznam rubrik